lørdag den 16. oktober 2010

Efterårsferie...

Så er den her... Efterårsferien!
Lige nu sidder jeg i jylland, og er allerede efter 8 timer træt af at være her! Jeg er vildt misundelig på folk der er rejst til et vaaaaaaarmt land! eller bare til London, som Johanne er!
Nå, men man kan jo også shoppe i jylland, så imorgen havde jeg tænkt mig at tage på shoppetur i kolding, men så mindede min morfar mig lige om at det var søndag, såååååå endnu en kedelig dag i jylland!
Her en af dagene skal jeg til tyskland på shoppingtur, jeg ligger lige billeder ind af det jeg køber, hvis jeg altså køber noget...

Håber i alle har en dejlig efterårsferie derude!

xoxo
Josefine
Love is in the air...
Lavede lige en Polyvore, i sidste uge, med de ting der meeeget gerne må ligge på mit værelse når jeg kommer hjem fra jylland!

Ingen kommentarer: