tirsdag den 16. marts 2010

Vores gaderober

Vi er langt om længe nået til Ida's gaderobe

 
Ida om hendes stil: "Det er lidt svært at beskrive den for det skifter lidt en gang i mellem. Men i følge mig selv er min stil meget enkel og hvis jeg først har bestemt mig for at tage noget sort på skal farverne på resten af tøjet helst være tæt på farven sort som grå eller så noget. Jeg er vild med accesories og jeg synes det er ret flot at blande det lidt enkle med en masse accesories. Min stil er blandet på den måde at nogen gange kan jeg godt lide at gå i sådan nogen t-shirt og den lidt afslappet stil, men jeg er også den type der kan tage lidt finere tøj på som en blazer og så noget. Jeg er også ret vild med nitter, men hvis jeg skal have nitter på skal det helst ikke være for meget. Bare lidt for det kan godt se lidt råt ud. Hvis jeg skulle beskrive min stil med 3 ord:"

  • Enkel 
  • Fuld med accesories
  • Lidt moderne (kan godt lide at være med på det nye)


 

 
Josefine, Johanne og Vera om Ida's stil: " Ida's stil er ikke det man kan kalde for farverig mode. Hun elsker at gå i gråt,hvidt og sort tøj, alligevel er det aldrig helt sort,det er mest tryk på T-sirts. Ida er en meget stilet person og går meget op i hvad hun tager på om morgen. Ikke på den måde at hun står foran spejlet i timer og går i panik over at hun ikke ved hvad hun skal have på. Hvis hun har farver på er det altid meget matchene og farverne går tit igen i hendes halstørklæder. Ida's ultimative accesories er halstørklæder. Alle farver og alle mønstre. Ida elsker ting der er omkring hendes hals. Det gælder båder halskæder, halstørklæder og tørklæder. Vores tre ord bliver nok:"

  •  Simpel.
  • Klassisk.
  • Accesorie girl.






                                Sko: Reebok  Bukser: H&M  T-shirt: Message  Halstørklæde:
                                Vero Moda  Cardigan: H&M  Halskæde: FORREST&BOB 
                                 Armbånd: FORREST&BOB

Ingen kommentarer: