tirsdag den 9. marts 2010

Vores garderober

Nu er vi nået til Johanne's garderobe.

Johanne om sin stil: " Hmm, det er egentlig svært at beskrive sin egen stil. Jeg er lidt af en tendens-aholic! Da der for eksempel sidste år var markante skuldre over det hele, skulle det være i mit klædeskab. Jeg elsker den måde man bliver inspireret på af designerne hver gang der kommer en ny sæson. Dog klæder jeg mig ikke i hvad som helst på catwalken, men som sagt er det inspirationen. Om for eksempel country stilen i år... altså helt ærligt tror jeg ikke jeg kommer til at klæde mig i femten centimeter høje træsko! Jeg sværger til klassikere blandet med det moderne, som blazere og Chanel 2.55 tasken. Klassisk med et twist. Blandt ynglings designerne: Alexander Wang, Balmain, Chanel, Stella McCartney og mange flere! Tre ord der beskiver min stil? Det kan jeg ikke!"


Vera, Ida og Josefine om Johanne's stil: " Johanne's stil er svær at beskrive på den måde at hun går klædt i det mange unge piger også synes er moderne og fedt, men Johanne får til at se helt unikt og spændende ud. Hun er god til at udtrykke sin personlighed gennem sin stil. Johanne's stil er i det hele taget svær at definere. Hun går klædt i det der passer hende og ikke i det andre mener. En ting Johanne er speciel god til er at spotte nye, moderne og fede accesorries og du kan tro hun for fat på det hurtigt! Hendes stil er ikke sort i sort, men der er heller ikke vildt mange farver i hendes garderobe. Vi synes at hun er super god til at blande de lidt triste farver med noget vildt. Johanne der er en ting din stil i hvert fald er UNIK!!!!



Trøje: H&M  Ring: Marc JacobArmbånd: Designer Sofie Hummer
  

7 kommentarer:

Millo sagde ...

Ikke for noget Hanno men du ved godt at på det der billed hvor du kigger igennem din ring at dine trøje hænger ned over skuldren og så kan man se din strop som der er inden i blusen...
ellers mega godt billed:)
Millo

Fourteen's fashion sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Fourteen's fashion sagde ...

haha:) det er vist okay, men ellers tak da! xoxo johanne

Anonym sagde ...

hej, jeg elsker dit armbånd. jeg har ikke hørt om sofie hummer før men hvor kan man købe det?
xoxo

Fourteen's fashion sagde ...

Hej Anonym
Sofie Hummer har designet dem til private så man kan desværre ikke købe dem... Desværre
xoxo Fourteen's fashion

Anonym sagde ...

Sofie Hummer er Idas lillesøster og hun har lavet det i fritidsklubben. kom igen venner... specialdesignet? det ved jeg nu ikke og jeg ville kalde det....

Anonym sagde ...

EJ UF! man kan se din strop under din bluse! hvor billigt