fredag den 25. marts 2011

The winner of X factor 2011 is... SARAAAAH!



Vera og Johanne er inde i Parken for at se finalen, jeg tror at de blogger om det.
I dag har jeg været på strøget med Emma for at købe gave til vores veninder. Jeg regner med at få masser af tid til at blogge i, har nemlig fået stuearrest.. eller nej, må bare ikke rigtig lave noget, hvad kalder man det?

Fik jeg sagt at jeg købte en kjole i Monki? Nej. Den var på udsalg og kostede kun 50 kroner! Skal nok ligge billeder ud.

Kiss and Love - Jose. 

2 kommentarer:

Amalie sagde ...

ÆV træls ikke at må lave noget, ved ikke hvad man lige kan kalde det ! Men dejligt at du så kommer til at blogge (: elsker din blog og glæder mig til at se din nye kjole fra monki.
- ha en dejlig weekend xx.

Fourteen's fashion sagde ...

Meget, ja! Tusind tak, hvor er du dog bare sød!
I lige måde. (:
xx